luni, 2 mai 2011

O chestie temporara

stand ... mi-am dat seama ca ma gandesc la tine ...
si nu o fac asta pentru simplu fapt ca esti frumoasa , ci pentru ca esti unica in unele sensuri...
daca ar fi sa trag o concluzie la ce ai putea fi , atunci ai fi dracusorul de pe umarul meu stang.
Si da ... nu pot sa zic ca nu tin la tine , ma faci fericit cateodata... dar cu tine fericirea se rezuma la sex , la glume despre sex si la ironia care exista intre noi  doi... amandoi avem pe altcineva dar niciunu nu vrea sa recunoasca chestia asta , cand ma suni tu la mine exista scuza ca am avut de lucru sau ca am dormit iar cand te sun eu la tine exista scuza ca ai dormit sau ca nu ai auzit telefonul...
Si tinand cont la ce am scris mai sus ... chiar nu ma deranjeaza chestia asta .... pana la urma fiecare face ce vrea ... e o tara libera ...
Nu ma doare ca ma minti sau ca ma inseli , findca desii tin la tine asta nu inseamna ca am vre-un sentiment fatza de tine ... doar amandoi shtim ca suntem impreuna pentru sex.

Imi plac mangaierile tale , atingerile tale ... cum ne alintam ... cum ne tachinam ... imi place atunci cand privesc in ochii tai ... pe moment ma iubesti :)) ... shtiu asta .... pana la urma nu ai cum sa nu ma iubesti ...imi place ca vrei sa fi in centrul atentiei tot timpul , imi place ca esti o fire foarte deschisa , foarte pasionala , foarte orgolioasa , aroganta si narcisista ... deci cateodata as putea sa afirm ca ne meritam unul pe celalalt ... dar eu va trebuii sa refuz "ideea de tine" ... momentan nu ... momentan ma complac cu tine ... dar daca ar fi sa am  relatie serioasa cu tine atunci probabil te-as refuza ... findca daca am fi impreuna amandoi am merge in jos ... doi poli negativi se resping unul pe celalalt ... de aia prefer sa renunt la focul tau si la pasiunea ta pentru o persoana care e calda , care ma iubeste si nu ma inseala , care imi vrea binele chiar daca ma pune pe mine pe primul loc in viatza ei .
Pe cand tu ... esti doar o chestie temporara ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu